Fyndat och haffad

Förkyld osminkad och klädd i mysbrallor blir man naturligtvis haffad av Värmlands Folkblad (eller om det va NWT) på Bergvik, hoppas mest det är Måns som syns på bild!

Vi var ute och skulle köpa present till Alvar när vi hittade massa annat, bland annat ett jättefint regnställ från Abeko för endast 199:-. Tyvärr är Måns väldigt svårflörtad med nya kläder så jag mutade honom med en Batman-keps som han gärna ville ha. Ibland har man tur, då hans regnbyxor gick sönder idag och vi sprang på detta nya set av en slump.

Ursäkta bildkvaliteten, mobilkamera.





Vi fick tag på presenter också och Måns var så duktig och hjälpte till med inslagningen.






Igår fick jag äntligen tummen ur att sortera ut bebiskläder till min allra bästa vän Kettys senaste tillskott, Melvin som hunnit bli 2 månader. Har ju halva förrådet fullt med barnkläder och det är ju bättre det kommer till användning. Blev en kasse till Melvin och sen ska Isa och Måns få ett halvsyskon på sin pappas sida om några månader så jag lämnar lite bebiskläder dit också.

Världens sötaste Melvin:

 



Man får massa gensvar och skratt från honom redan, här ligger han i moster Kessys knä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback