Trysil!

Nu är vi i Trysil och bor i en jättefin stor stuga med 4 sovrum och loft, det är jag o barnen, mamma, pappa, båda syrrorna plus deras pojkvänner och barn. Idag har Måns testat slalomskidorna för första gången, Isa testade häromdagen, de är så duktiga båda två så med lite träning kommer de snarrt kunna åka! Nästa år får det bli skidskola för Isa. Nu är jag mamma o barnen o vovven hemma i stugan efter turen till skidbacken där vi även grillade korv.
I stugan finns även en bastu där barnen leker kiosk och det har tillverkats både pengar och varor att handla. Igår hade vi snöbollskrig och det byggdes snögubbe.
Så skönt att komma bort och tänka på annat o umgås med nära o kära, det är semester det!!
Igår var jag dock så trött att jag la mig klockan nio med barnen. Men idag är det ju fredag, vi ska se finalen på Let's dance och det blir fredagsmys med film för barnen!
Tissla är frisk från sin urinvägsinfektion och det funkar toppen med henne här, hon är duktig på att hålla sig till oss och får springa av sig o vara lös en hel del.
Idag fyller min mamma år och hon uppvaktades av alla oss andra nio stycken med sång och paket på sängen i morse :) nu ska det göras tårta!

Tack för era uppmuntrande kommentarer till förra inlägget, det känns bättre nu och jag tror jag är påväg ur svackan, ibland verkar det hjälpa att bara få dela med sig när det känns som värst så man kan ta sig vidare sen.

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Det glädjer mig vad du har skrivit! KRAM på dig

2010-03-26 @ 21:33:56
Postat av: HUSnrNIO

Så skönt att du mår lite bättre. Ha en bra tisdag.

2010-03-30 @ 08:51:50
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback