Ingen kommentar?

Har ca 10-15 läsare varje dag, men jag saknar kommentarer! Det är så mycket roligare att blogga när man märker att nån läst och lämnat en kommentar. De 7 senaste inläggen jag skrivit är det ingen som brytt sig om att kommentera :(

För övrigt så håller jag på att möblera om, blev jobbigare än jag tänkt. Det är så svårt att möblera det lilla sovrummet som Isa ska ha, går inte att få in mycket möbler där, det ser genast trångt och övermöblerat ut! Samtidigt kan jag ju inte ha alla byråer och skåp i Måns rum, där det redan finns 3 garderober dessutom. Jaja, får se om jag blir nöjd tillslut. Var på Ikea och handlade lite smågrejer, bland annat nya fönsterlampor till barnens rum. De fick leka i lekrummet medan jag strosade runt en stund, sen åt vi korv med bröd och mjukglass innan vi åkte hem!

Barnen har varit på riktigt spralligt, stojjigt och högljutt humör idag...tror mina öron trillar av snart och halsen blir hes av alla tillsägelser...snart ska jag försöka pusta ut till Idol iallafall...!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi år skärpa oss, det ärså roligt att läsa när du bloggar!

2009-10-30 @ 23:45:50
Postat av: Elin

Ja, vi får skärpa oss. Det är så roligt att läsa när du bloggar!

2009-10-30 @ 23:48:03
Postat av: Elin

Hihi, trodde inte att kommentaren kommit fram...

2009-10-30 @ 23:48:37
Postat av: FLOOSAN livet som MORSA

HÄR KOMMER EN KOMMENTAR =) HÅLLER MED, DET ÄR ROLIGARE ATT BLOGGA NÄR FOLK LÄMNAR ETT AVTRYCK

2009-10-31 @ 12:25:03
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Nu få¨r du förklara vart ska Måns ha sitt rum? =) Du har väl en trea? :)

2009-10-31 @ 14:41:12
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback