Farsdags-firande m.m

Lägger in lite bilder från helgen.



Måns på kalaset i fredags för två av mina kusiner. Han fick följa med fast det egentligen var byte till pappas vecka. Vi var på vårdcentralen och Måns fick vaccin mot nya influensan, såå duktig var han o tyckte inte det gjorde så ont.

Lördagen fick jag ju "snurrsjukan" så då fick Gabbe komma o hämta Måns.
Blev en lugn kväll för mig med pizza o filmtittande.

Söndag o Fars dag. Var o tittade på syrrans spännande basketmatch, de förlorade tyvärr med 4 p mot serieledande laget från Örebro.
Sen for vi hem till Elin o firade pappsen med middag! Det blev risotto med saffran och parmesan, kyckling och trattkantareller. Efterrätten stod jag för och det blev en julinspirerad cheesecake med pepparkaksbotten, apelsin o passionsfrukt. Mums! Lyckad kväll som avslutades med det finalavsnittet av Ensam mamma söker! Jag tyckte alla valde rätt förutom att inte "Snygg-Martin" blev vald :P





Mina syrror pappsen o jag. Ni är bäst, ÄLSKAR ER!!!



Efter maten hade visst Alvar o Anna nån slags sumobrottning, här har Alvar besegrat Anna, han har foten på Anna för att visa det ;)



Yey! Alvar segrar!

Imorrn blir det kryssning! Var lite osäkert där ett tag om det skulle bli av, men nu är det klart, Elin ska med och det ska bli så kul!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så fint kort på er syskon och Hans!! Ni verkade ha en trevlig middag och vad smarrig cheesecaken såg ut.. Mums!!

Ha det så skoj på kryssningen nu!! =)

Kramis

2009-11-09 @ 16:21:53
URL: http://idawennergrund.blogg.se/
Postat av: Elin

Hihi, vilka fina bilder. Älskar er med!!

2009-11-09 @ 18:35:29
Postat av: HUSnrNIO

Låter som en toppenhelg ju:) Så duktig Måns var då! W grät och ojjade sig. Ha så kul på kryssningen!

2009-11-09 @ 21:33:28
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback