Mammas födelsedag


Mamma firade vi igår! Fast födelsedagsbarnet kom inte med på bild, kanske lika bra det så ingen ser det hemska ögat (sånt som kan hända när man ger sig ut för att åka skidor!) Goda mumsiga bullar, gaffelkakor och tårta fick vi. Måns var hur pigg som helst så det var tydligen ingen magsjuka han fått iallafall :)  Efter ett par timmars kalasande gav sig Isa och Måns ut i lekparken utanför och lekte av sig lite. Skönt när de är så stora att de kan vara ute lite själva, och både jag och mamma ser lekparken ifrån köksfönstret, perfekt!

Idag kom det mer snö och blåsigt och hemskt var det, usch!
Jag var med Måns en stund på hans nya avdelning under samlingen sen gick jag när det var dags för dem att gå ut. Tycker han är så duktig! Visst blir han lite blyg ibland men det är strongt gjort att efter bara 2-3 dagar vara själv bland nya fröknar och hela 23 barn som alla är större än honom!



Så här fin blev det vita plattan i badrummet efter att jag och Måns dekorerat den med klistermärken från IKEA :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket fint inlägg, du är ju duktig på design du =) Och Måns som är så duktig på nya avdelningen! Kram kram

2009-03-27 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback