Isa ritar och skriver

 

Detta skrev Isa helt själv för nån vecka sen :) Det står: JA VL JÄNA ÄTA TÅTA ÖÄ GLAS PUS ÅSA = Jag vill gärna äta tårta och glass, puss Åsa

Just nu är Isa i Trysil med mormor och morfar och mostrarna, tydligen funkade inte längdskidorna vi skickat med men hon skulle få testa slalom, blir säkert jätteskoj för henne! Måns saknade henne redan första dagen hon var borta i "Frysland" som han kallade Trysil först ;)

Idag har vi haft etik-seminarium i skolan, det gick bra och vi blev godkända :)
Fick VG på hemtentan i Hälsopsykologi också, det kändes gött speciellt med tanke på att tentan innan dess blev underkänd. Ska göra omtenta på den i juni.

Så himla skönt väder nu! Har både cyklat och promenerat till och från skolan och solen ger mig glada vårkänslor :)

Hade min goa vän Jenny på besök här igår kväll, vi fikade med te, bullar och muffins och pratade massor, det är så gött att träffa riktigt bra vänner som man tyvärr träffar för sällan men när man väl ses så är det precis som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är nog bland det sötaste jag sett! goa Isa!



tack själv för en trevlig kväll! nu är jag åter tillbaka i skolbänken! kraaaam

2009-03-20 @ 02:25:33
Postat av: Jenny

Det är nog bland det sötaste jag sett! goa Isa!



tack själv för en trevlig kväll! nu är jag åter tillbaka i skolbänken! kraaaam

2009-03-20 @ 02:26:05
Postat av: Annika

Men vilken underbar dotter du har då! Fantastiskt, hon är helt klart värd en tårtbit!



Härligt med tentorna också! Den där omtentan fixar du väl galant. En annan sitter och sliter hår med en reflektionsuppgift, hu.



Ha en bra fredag!

2009-03-20 @ 10:52:54
URL: http://mittlivsgodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback