Klädd med väst

Idag hade jag på mig svart väst som är på modet, lustigt att det var just den jag hittade när jag rensade ute i förrådet. Vågar knappt berätta det men den gjorde jag i syslöjden på mellan eller högstadiet! Trodde inte jag skulle använda den nåt mer men samlare som jag är kunde jag såklart inte slänga den, ibland lönar det sig! Passar ju hyfsat än :)



Har haft dåligt med energi de två senaste dagarna, så jag har inte blivit klar med pappersarbetet än. Barnen är ju hos sin far så jag har några dagar till på mig att bli klar...går ju inte att ha de rännandes bland mina högar på golvet ;)

Varit på föreläsning igår och idag. Det handlade om svampar och parasiter (maskar) igår, riktigt bläk! Idag var det fortsättning på virologin (virus) och vi fick genomgång av HIV-virus och Herpesvirus. Inga roliga grejer det där! Men väldigt intressant. HIV-virus kan ligga latent upp till 20 år innan det visar sig, tänk på det alla ni därute, testa er och använd kondom!!! Måste ju börja öva på att propagera för sånt här nu när jag ska bli sjuksyrra, eller hur ;)


Tävlar om julkort från Snöstjärna

Nu kurrar magen, får ta mig nåt att äta, såå tråkigt att äta själv bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback