Jag vill också ha en toastmaster-kille!

Vilken helg det har varit! Var på världens grymmaste 30-årsfest i lördags, riktigt lyckat och extremt kul och det kändes igår kan jag säga...det var soffläge hela dagen och teve som gällde!

Tittade bland annat på sista avsnittet av Ensam mamma söker och tårarna rann. Jag blev så rörd av att se hur lyckliga och kära de blev med varann, speciellt trebarnsmamman berörde mig. Självklart kände jag mig lite ledsen också, över att jag inte har någon. Stundtals är det väldigt ensamt och jobbigt. Undrar om man någon gång kan få träffa någon som det känns så där underbart med? Kärlek är ju det bästa som finns!

Idag känner jag mig aningens handlingsförlamad. Nu när barnen är hos sin pappa denna veckan har jag all tid i världen att fixa och dola här hemma med sånt jag bara väntar på att få tid till då när jag har barnen hos mig. Men nu vet jag inte var jag ska börja och har ingen större lust heller. Vika tvätt, ta hand om disk, betala räkningar eller fortsätta rensa i skåpet jag började med i fredags. Plugga är nog det mest nödvändiga. Hoppas jag får lite mer energi senare idag.

Klarade stora anatomi och fysiologitentan iallafall! fick hela 80 p av 120, gränsen för godkänt var 60 så jag känner mig helnöjd med tanke på att det inte kändes som jag skrev så bra. Gött!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till tentan! Vad skönt att du klarade den!



Det är klart du kommer finna kärleken igen, det är jag helt övertygad om! Det är bara en tidsfråga, det ser jag i min kristallkula.;-)

Kramar!

2008-11-25 @ 09:40:10
URL: http://sannamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback