Blandad lista

Längesen jag körde en lista, den här kommer från Onekligen

Namn - Åsa
Ögonfärg - ljusblå
Hårfärg - brunt, oftast mörkare toning i
Högerhänt/vänster - högerhänt
Stjärntecken - kräfta
Skostorlek - 37-38
Är dina föräldrar skilda - ja sen 4 år tillbaka
Sport - inte speciellt intresserad, kan dock titta lite på os
Helgdag - julen är ju favorit men gillar påsk mycket också!
Årstid - våren!!!

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - ja
Blivit dissad - jodå
Skolkat - har väl hänt
Sovit utomhus - jadå ett antal gånger, längesen sist
Använt droger - nepp
Retats - jag? haha

THIS OR THAT
Pepsi/cola - pepsi
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar
Kött/veg - kött
Tv/film - film brukar va bäst om man får välja själv :)
Gitarr/trummor -gitarr
Adidas/Nike - spelar ingen roll
Kinesiskt/mexikanskt - kinesiskt
Mtv/vh1 - mtv då, vh1 vet jag inte vad det är

SENASTE DU
Skrattade - idag, finns alltid nåt att skratta åt varje dag
Grät - igår
Filmen du såg senast - A cup of love - rekommenderas!
Tuggade tuggummi - idag
Drog ett skämt - ojoj minns inte, glömmer alltid hur de ska berättas
Sjöng en sång - ikväll sjöng jag godnattvisor för barnen

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - nej
Rökt - ja
Tagit droger - nej
Kysst någon - ja
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - ja
Bakat - jajamen, muffins

Kommentarer
Postat av: rebecka

tack så mkt :)

2008-07-18 @ 09:56:38
URL: http://www.minmoa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback