Underbara sommar!

Vi har fått sommar, fast just idag har den kommit av sig lite. Jag har under min barnlediga helg och vecka passat på att sola massor och bara njuta! Längtar dock massor efter Andreas men den som väntar på nåt gott...väntar oftast för länge ;) Han fyller 31 idag förresten men är för långt borta för att kunna bli uppvaktad på annat sätt än med mobilen. Nästnästa helg kan vi förhoppningsvis ses då hans grävmaskinsjobb nog är klart.

Måns var med mig till "min" brygga en dag. Kom på att det säkert är toppen att fiska där så det får det bli nån kväll, får bara se till att fixa metspön först.




Försökte oss på en barkbåt, gick sådär.




Måns hjälper mormor att baka tekakor


Förra helgen passade vi Rex, han är 12 år och var helt slut efter några dagar med en valp, två katter och två barn!


Myyys!


Färgat håret mörkt, blev nästan svart men jag är nöjd.

För övrigt söker jag jobb, allt möjligt från personlig assistent, butiksjobb eller städjobb. Vill ha jobb nu så jag kan få ordning på ekonomin. Även om jag kommer in på utbildningen i höst så skippar jag nog den, känns inge lockande med mer studielån. Det är jobb jag vill ha!

Under veckan har vi varit på sommarfest och picknick på både dagis och skola och lyssnat på barn som sjunger så fint, då blir man så stolt och varm i hjärtat. På fredag har Isa skolavslutning, tänk att hon då gått ett helt år i skolan och sen till hösten börjar hon ettan! Mammas lilla skrutt-fia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback