Vilka är ni?

Ni som läser min blogg, vilka är ni? Har inte så många besökare varje dag men är nyfiken på vilka ni är.

Sent blev det i natt, kunde inte sova. Pms och tankar snurrandes i huvudet. Fick sällskap en stund och sen somna jag inte förrän halv 4. Men det gör inget, bara trevligt, jag ska ju ändå inte upp till något. Idag är det soligt o fint igen, ska nog minsann ta en rejäl promenad med musik i öronen. Blev väckt 8 av ett surt sms sedan kl 9 av att de ringde från Isas skola, då hade barnens pappa försovit sig visade det sig! Pinsamt, men det var ju inte mitt fel iaf.

 

Ser fram emot Cinderella-kryssningen den 10 november! Vann biljetter genom en tävling på radion och fler vänner har vunnit så vi är totalt 8 st som åker med bussen som radion ordnat.

Nu är det svinkallt ute, måste gå till förrådet och hämta vinterjackan. Tänk att det går så fort från att börja bli höst och sen rätt vad det är tycker man det är jättekallt!  


Kommentarer
Postat av: mathilda

Jag är en trogen läsare ;)

2009-10-15 @ 10:47:35
URL: http://mathildafloodh.blogspot.com
Postat av: Elin

Me too!

2009-10-15 @ 13:22:39
Postat av: Monica

Jag med ;-)

2009-10-15 @ 19:36:26
Postat av: Louise

Louise heter jag.

2009-10-15 @ 22:18:44
URL: http://brorsornabus.blogspot.com
Postat av: Lovisa

Jag läser såklart =)

2009-10-17 @ 16:15:58
URL: http://francesbean.webblogg.se/
Postat av: mamma Gunilla

Läser också:-)

2009-10-18 @ 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback