Måsten och skor

I morgon väntar en massa måsten eftersom jag inte tagit tag i det som jag borde denna veckan. Det är papper som ska få påskrifter och intyg som ska skickas in...lika roligt varje gång! MEN jag ska faktiskt spana på nya vinterstövlar, för tydligen är det så att saker håller inte så länge nuförtiden, de jag har nu köpte jag förra året och har redan behövt laga klacken men nu är det hål under så är det lite blött ute blir det blött för foten. Och de har jag lagt ut ca 600:- på nu. Hmmm. Och min vattenkokare höll knappt 2 månader, ändå köpte jag inte värsta budget-varianten. Va bliiir det, säger och jag känner mig som en gammal tant, ska inte saker hålla bättre? Började släppa ut katterna små korta stunder förra veckan och den ena av dem, Mimmi (den svarta) har verkligen fått smak på det, hon står nu vid balkongdörren och jamar. Miranda däremot verkar inte bry sig så värst, hon är min favorit också, så social och gosig, finns väl inget ute i kylan och göra eller? :P Nä måste fixa halsband och id-märkning om de ska va ute så än så länge blir det bara korta stunder. Godissugen är jag också, hade en tanke på att gå till macken förut, men nu känns det lite väl desperat att gå dit tolv på natten men oo så gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback