Hösten är mysig!



Idag har jag varit nere på stan en sväng, träffat min nya jobbcoach och han verkade riktigt bra, känns lovande!

Nya varma vinterskor passade jag på att köpa idag, det var välbehövligt och jag är så nöjd! =)

Efter min lilla runda på stan tog jag cykeln hem till Ketty där jag blev bjuden på nybakad äppelpaj som Ketty gjort, riktigt gott! Sedan blev det på cykeln hem, första gången jag cyklar till och från henne, tog bara 20 min hem och ganska bra väg är det också så det är ju helt ok om det inte är för kallt ute!

Jag har precis tagit hand om en stor disk och nu ska jag sätta mig och slappa i soffan o se en film.

Imorrn bitti ska barnen till tandläkaren, får se vad man får för dom som förälder! Nej men det är nog bra med barnens tänder, jag borstar dem ordentligt och det är faktiskt väldigt sällan de får saft och andra sötsaker hemma, lördagsgodis får de ju såklart annars är det sällan vi gör undantag. Det har ju lite grann med deras sprallighet och göra också, tycker liksom inte de behöver mer energi/sockerkickar!

Visst är det mysigt med hösten?!



Fina höstfärger utanför mitt fönster



Mysigt på kvällen med middag o tända ljus



Sötis-pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback