Halloween?

Nä det blir nog inte mycket Halloweenfirande för vår del i år. Hade dock varit sugen på att låta barnen klä ut sig och fira ihop med vänner familj men då "alla" redan är upptagna på sitt håll blir jag o barnen ensamma kvar...That's life for a single mum :( Fredagsmys med idol, film o godis får det bli för oss kväll! Känns ensamt på ett visst sätt även om jag har barnen hos mig.

Istället ska vi nog ägna helgen åt att göra om här hemma...haha ett ständigt projekt hos mig, alltid nåt som ska fixas med. Tänkte låta barnen få ett eget rum, så jag ska ordna en mysig sovalkov till mig i vardagsrummet, har ett hörn där som är lite "dead space" så det passar nog bra. Isa får ta det rummet som är längst bort från vardagsrummet, också det minsta men det blir fint till henne där tror jag. Vad är det man brukar säga, har man inte arbete så skaffar man sig ;)

Idag ville barnen äta frukost framför teven o bolibompa så det fick de, medan jag servar med frukost/bloggar i köket :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det var synd att du/vi inte tänkte på det tidiagre. Nästa år får vi ha riktigt Halloweenmys! Verkar som ni hade en rolig pysseldag på bibblan iaf =) kram Elin

2009-10-30 @ 23:45:05
Postat av: Elin

Knasigt, vet inte om kommentaren kom fram? Skrev iaf att vi får se till att planera och hitta på nåt till nästa år! kram

2009-10-30 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback