Glad höst



Ja, trots en massa trubbel runt omkring mig känns det som en riktigt bra höst! Även om allt inte är som det borde så mår jag bättre än på länge! När jag vaknar är jag på bra humör och det brukar hålla i sig under dagen. Jag gillar hösten, tycker det är mysigt att få kura inne och med tända ljus. Lite manligt sällskap och nån som håller en arm om en skulle väl inte dock va fel, men det var inte det detta inlägg skulle handla om så det tar vi en annan gång!

Idag skiner solen igen så det får nog bli en promenad, måste få undan tvättberget som ska vikas och läggas in också. I eftermiddag är det fotografering på dagis och vi tar med Isa dit så de får ta syskonkort. De är ju hos sin pappa denna veckan, får se om han klätt dem nåt fint ;) Jag vill allt dit och se att det går som det ska ;)






Min tokiga Miranda, men hon är världens goaste katt, hon hoppar gärna upp på mig när jag står och hänger tvätt och balanserar på mina axlar! Handfatet gillar hon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback