En barnfri onsdag

Idag har jag inte varit på rätt humör, kan bero på att det är en viss period i månaden. Inget i garderoben kändes bra att ta på sig, jag fick inte till håret osv. Allmänt rastlös och småirriterad. Det är ofta då jag får för mig att jag måste ändra på nåt i lägenheten. Tänkte först måla om den lilla "köksön" men det orkade jag inte, så istället bestämde jag mig för att byta gardiner. Ställde mig och strök, varmt och trångt, och gardinerna va lite dammiga trots de var nytvättade. Tappade strykjärnet i golvet en gång.Sen när jag hängde upp den första visade det sig att de krympt ca 10 cm på längden i tvätten...suck!

Ringde och ställde in träffen med tjejen jag är kontakperson åt, jag tror jag ska avsäga mig uppdraget för jag börjar tröttna på det och de pengar jag lägger på att fika på stan/shoppa med henne använder jag hellre privat o tillsammans med mina egna vänner.

Sen lånade jag bilen och åkte till Ketty, snart blir det bonde söker fru och chips o dipp. Dagar som dessa, ofta då jag är barnledig känns det som jag blir galen av att bara va hemma, skönt att komma iväg lite.

Imorrn måste jag ta tag i papper och intyg som försäkringskassan och akassan ska ha, var meningen idag men hittade inte lappen jag skulle ha...skojsigt värre :P

Ha det gott alla vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback