Dagens snabba

Färg: ljusrosa
Klädsel: mörkblå jeans, randig top
Frisyr: hästsvans
Accessoar: stora ringar i öronen

Mat
: pannbiff med lingonsylt och mos
Dryck: oboy imorse
Snacks: lite choklad har jag

Känsla: hyffsat tillfreds med en gnutta rastlöshet
Humör: helt ok, på plussidan iaf
Att göra: börja med maten snart

Musik: Melissa Horn
TV: Ensamma mammor söker ska jag se ikväll
Internet: Mycket facebook och blogg idag
Telefonsamtal: bara pratat med barnens pappa idag

Inspiration: olika mammabloggar
Drömmer om: lycka
Längtar till: kärleken


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

äntligen kunde jag kika tillbaks, länken funkade inte som du lämna på min blogg. Länkar din sida på min blogg om det är okey =)

2009-10-18 @ 20:58:45
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Lottis

Tack för titten på min blogg...Ha en toppen dag!

2009-10-19 @ 11:50:37
URL: http://charlotta.brohede.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback