Snurrigt värre

Vaknade med otrolig yrsel imorse, som att va riktigt full och ta snesteg, fick nästan hålla mig i väggarna när jag skulle till badrummet. La mig och sov en timme till nästa gång jag gick upp var det likadant.
Snurrigt minst sagt, även när jag satt på sängkanten. Gick upp för att göra frukost till Måns (han fick följa med på mina kusiners kalas igår kväll medan Isa följde med pappa Gabbe hem).
Gjorde gröt till Måns men klarar inte vara uppe utan att börja må illa så det blev sängläge för mig sen. Nu känns det något bättre med är lite yr o illamående än. Kan det vara kristallsjukan tro? Finns tydligen små kristaller i örat som kan lossna och ge yrsel. Kanske kan skaka rätt dem igen :P

Diabildskvällen blev uppskjuten så ikväll har jag inga planer. Gabbe kom och hämtade Måns förut så nu ligger jag här hemma själv och vilar lite. Imorgon blir det Fars dags-firande hos Elin, jag ska stå för efterrätten. Blir nog riktigt smarrigt får vi hoppas :)

 

Min utsikt från sängen, sover ju i vardagsrummet sen barnen fick varsit rum ;)


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

Va mysigt det blev, vi hade också så innan vi flyttade. Är de glada för sina egna rum?

2009-11-08 @ 00:11:48
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Gunnel

Mysigt värre! Nu kan du somna in varje kväll framför Tv:n.

2009-11-08 @ 21:36:29
Postat av: HUSnrNIO

Usch för att må så där. Min mamma har mått likadant flera gånger och fått konstaterat att det handlar om kristallerna i örat:S Ser fint ut i vardagsrummet.

2009-11-09 @ 21:37:39
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback