Snart helg =)

Har en hel del kul att se fram emot framöver.
Imorgon ska jag träffa syrrorna så ska vi handla mat och planera inför Fars dag-middag på söndag efter basketen.
På fredag blir det kalas för två av mina kusiner hemma hos kära faster, har inte träffat dem sen Alvar fyllde 2 i augusti så det ska bli kul!
Och på lördag blir det diabildskväll hos pappsen, var så längesen vi kollade på bilderna och "smalfilmerna" ska bli så mysigt. Det är nog få saker som går upp emot att träffa familjen och äta gott och ha trevligt! Jag är så glad för att jag har min familj så nära och att vi har så bra relation, aldrig sura miner eller tjafs, fick väl nog av det när vi va små, haha!

På tisdag blir det kryssning, mellansyrran ska med och vi blir ett gäng på 8 pers som åker tillsammans med bussarna från Karlstad! tack vare vinsten av biljetterna från Karlstads Nya Radio.

Dröjer inte länge förrän man kan börja fixa julkalendrar till barnen, paketkalender ska de va, den vi hade när vi va små som mamma sytt och sen snart lite julstök och bak :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det är riktigt skönt att det funkar så bra med alla våra små familjer. Pratade med några kompisar om julafton och de berättade om hur det alltid blev fylla och bråk på julaftonskvällen.. Kändes så ovant för mig och skönt är väl det. Vi ska verkligen njuta av att vi kan ha det mysigt och må bra tillsammans!

2009-11-05 @ 19:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback