Ketchupmamman

Måste ju bara tipsa er om denna blogg, Ketchupmamma jag sitter här och skrattar så jag gråter, speciellt till inlägget "Passa på och njut, för helvete" Så klockren blogg! Håller med henne fullständigt om att "Inget får en att njuta så mycket såsom påståenden om att framtiden blir skitkass den också" eller?
Föredrar då hellre som min syrra kommenterade mitt inlägg om barnens trots "Trots är utveckling" jo, det är ju så man ska se det. Om det sen fanns ett lika konkret begrepp på hur det ska hanteras...
Ja, skönt att få avsluta dagen med lite goa bloggar och skratt iaf. Hade tänkt se en film, skulle "bara" kolla runt lite först men nu tror jag mamman får knyta sig snart och ladda för nästa dag. Undra hur många nattugglor till mammor som fastnar framför datorn varje kväll istället för att lägga sig i tid? Egentid verkar va mer lockande än sovtid!
Ska besöka en vän imorgon som fått en till liten grabb som jag inte sett än, tar med mig Måns så blir det lite lagom stojjigt, medan Isa går i skolan.

Kommentarer
Postat av: Sanna

sträcker upp handen nattuggla här också, jag erkänner....;-)

det värsta för mig är om jag börjar kolla runt i webshoppar, då bara rusar tiden iväg...fast jag lovat mig själv att lägga mig tidigt ikväll.

2009-11-03 @ 22:47:24
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström

Hej

Nu har du sista chansen att Vinn en handväska värd 950 kr från Caia of Sweden



Tävlingen pågår tills onsdagen den 4 november kl. 23:59.



Tävla här:http://emring.blogspot.com/2009/10/tavling-vinn-handvaska-fran-caia-of.html



PS. Imorgon startar en ny tävling, då är vinsten en snygg tröja från Jumperfabriken

Mvh Camilla

2009-11-04 @ 16:00:05
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback