I'm fine :)

Det förra inlägget med listan blev ju heltokigt, alla blankrader försvann, knepigt. Jag har mått mycket bättre de senaste dagarna nu! inte så mycket arga tankar som kretsar i min hjärna istället, mer plats åt glada positiva tankar om människor i min omgivning som jag tycker om och som tycker om mig :) I går och idag har jag suttit länge i skolan och jobbat med sjuksköterskans historia, faktiskt väldigt intressant! Har dock varit väldigt trött och seg och frusen, i eftermiddags var jag bara hemma nerbäddad under täcket och kollade på repriser av Arga snickaren på webben, han är ju så bra. Vill också ha ett nyrenoverat fint hus! Imorgon kommer barnen och på lördag blir det badhuset för vår del, Ketty + barn och Kessy ska också med. Det blir nog full fart :) Och tack pappsen! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter bra det. :-)

Ha en fin helg!

Kram Sanna

2009-03-06 @ 09:47:58
URL: http://sannamamman.blogg.se/
Postat av: ellinor

Hej. Åhå gud va skoj att hitta dig igen i bloggvärlden. Kollade i en gammal bok jag hade med massa bloggadresser uppskrivna såg din gammla bloggadress (sajbermamma.net) + denna adress uppskrivet. Följde dig från när isa var bebis och en tid frammåt. Ni var så söta alla, ser att din lilla har blivit stor han med nu.



Ha det så superbra, hälsningar från en gammal läsare. :)

2009-03-16 @ 18:51:32
URL: http://ellinorojohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback