Försöker ta tag i dagen

Jaha, idag möttes vi av regnväder, lite trist. Inte för att det gör så mycket egentligen, visst blir det lite grått och trist men ungarna skulle på teater med dagis och jag ska sitta hemma och plugga. Bara jag får tummen ur. Mår inte helt prima, nåt knas med magen är det nog. Gav mig på tvättberget i badrummet och la i en maskin, nu återstår väl bara en sådär 4-5 omgångar med tvätt, har dålig rutin på det där, lyckas alltid vänta tills tvättkorgen är överfull sen kör jag ett ryck och tvättar flera maskiner.
Mest lockande känns att lägga sig i sängen och sova lite nu, kanske kolla nåt missat program på webbteve men nu måste jag fortsätta läsa omvårdnadsteorier.
Ska ringa försäkringskassan, har väntat över 2 månader nu på att få beslut om bostadbidrag, eftersom jag inte fick nåt förra månaden och inte denna ligger jag rejält back med räkningarna nu, usch...


Färgglatt i barnens rum med påskris och tavlor som kommit upp på väggen.


Sötis med fixade glasögon på stan igår




Kolla frissan :) Måns är så långhårig nu men jag tycker det är gulligt. Sprayade upp luggen för skojs skull häromdagen.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Snygg frilla på snygg kille!

Kram till er alla!

2009-04-08 @ 15:44:41
Postat av: HUSnrNIO

Vad stor han har blivit. Tänk att det går så himlans fort! Snygg frilla:D

2009-04-10 @ 11:23:27
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback