Ja, då var det snart dags

Imorrn är den äntligen över, tentan! Ska bli så skönt att få det överstökat, det enda man har haft i skallen de senaste veckorna har ju varit tentan och massa latinska ord som far runt i huvudet. Var på skolan och pluggade en stund med Vickan och Monica. Ska läsa igenom svar på gamla tentor ikväll en gång sen får det räcka! Vet att det finns massor jag inte kan men allt går inte att få in. Blir nöjd bara jag klarar tentan.

Vi har bokat biljetter till Spring Awakening, ska bli skoj! Den 28 nov ska vi på det.  Jag är inte mycket för musikaler annars men den här tror jag sticker ut lite.



Hade tänkt laga tacopaj idag, det är ju så gott! Men är fortfarande ganska mätt efter mackan med skagenröra jag åt i skolan. De har många goda mackor att välja på där, och väldigt gott kaffe, inte så bra för studentens ekonomi ;) Finns även bulle med blåbärssylt som jag fått dille på, älskar den! Får försöka baka egna hemma tror jag.

På torsdag ska de visst ha lite Halloween-firande på Isas avdelning så barnen får ta med sig hattarna ( som de fick från moster Elin från USA) som vi smyckat ut med spindlar och pumpor. Gjorde det sista nu så limmet skulle hinna torka. Barnen är hos sin pappa nu så kommer de till mig på fredag igen för vi bytte helg.

Nästa kurs blir Medicinsk mikrobiologi, tror tyvärr inte den kommer va så himla skoj, men efter den blir det Patofysiologi (sjukdomar och sånt) det blir nog intressant!
Nä nånting ätbart vill magen ha nu, sen blir det Sjukhuset på teve, en stående favorit! Kul när man känner igen saker vi pratat om i skolan. Doktor Åsa vill jag se också såklart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen, har verkligen inte helt blivit som jag velat sedan jag flyttade till arvika, har velat umgås mer med mina vänner och det inkluderar dig såklart... tiden går så fort, men jag hoppas vi kan ta igen det snart! Musikalen är helt klart sevärd!! kram kram

2008-10-29 @ 22:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback