Kall men inte blöt

Usch vad regnigt det var idag, fick ta gummistövlar på helt enkelt, lite kallt var det men slapp bli blöt om fötterna iallafall! Mina nya skor har fått ett hål inunder och lägger in vatten :( så det var helt uteslutet att ha dem idag när det regnade så mycket!



Idag har jag varit på Sjuksköterskornas jobbdag på universitetet! Fick info om att jobba på ambulans, läkare utan gränser, olika sjukhus, att jobba i Norge och vilka vidareutbildningar som finns i Karlstad. Roligast av allt var att träffa personal från Akademiska sjukhuset där de spelar in Sjukhuset. Kortet med TV-gänget har jag satt på kylskåpet - mina förebilder :)



Lite julinspiration:



Får man inte en vit jul kan man ju skaffa sig en vit julgran ialla fall ;)



Fina muggar till glögg



Fint och juligt med röda krukor till vita orkidéer!



En sån här "ljusgran" skulle jag vilja ha i fönstret tror jag!

Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Hej Gumman!

Vad kul att få träffa tv-gänget från "Sjukhuset"

Och alltid kul att läsa din blogg!

KRAM

2008-11-15 @ 11:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback