Ännu en vecka

Ja, då har ännu en vecka utan barn passerat. Har saknat dem otroligt mycket den här veckan! Fick "låna" dem en stund på onsdag eftermiddag då Gabbe jobbar sent. Då satt de med sina pärlplattor, de är så duktiga! Isa gjorde ett litet hjärta och Måns började på en drake. Tyvärr var han för trött för att vara koncentrerad nog att göra klart.
Jag har sovit uselt flera nätter irad nu, fattar inte vad det beror på. Hoppas jag och barnen kan somna i tid ikväll för imorrn ska vi upp kl 6 för jag ska jobba! De har varit i Vänersborg hos sin faster och kusiner med Gabbe i helgen, så de är nog ganska trötta efter några intenstiva dagar och bilåkande kan jag tro.



Igår var det fotboll, igen...alla killar tänker bara fotboll fotboll! Medan vi tjejer får försöka att inte störa för mycket och vara lite i bakgrunden. Var hemma hos ett gäng killar igår, min arbetskamrat Therese sambos kompisar tillsammans med Ketty. V i åt jättegod pizza, måste köpa fler gånger från pizzeria Embla! Och lille Liam var ju så go och glad under hela kvällen, vilken härlig unge! Så mycket energi, han var nog inte still en sekund, fast han inte kan krypa än. Sen när fotbollen var slut fick Liam åka hem med mamma Therese och pappa Stefan. För oss andra blev det lite mer fest och sen gick vi ut på Bluemoonbar. En lyckad kväll!





Nej nu ska jag nog lägga mig några minuter på sängen innan barnen kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback