Lite blandat

Skönt att va hemma efter en heldag 6.45-16 på jobbet. Mamma kom halv 7 i morse och har passat dem när jag jobbat. Känns faktiskt helt ok på jobbet överlag, fast det är tufft att börja så tidigt om man behöver dra upp ungarna och lämna på dagis först också!
Hade en bra helg med utgång till Harry's på fredagen med Ketty. Träffade en hel del arbetskompisar där som också var ute och svängde sina lurviga! Sen var det lite segt ett tag på lördagen, låg å drog mig till kl 14 men sen när jag varit uppe ett tag och drog på lite partymusik infann sig förhoppningen om en festlig lördagkväll. Jag, Ketty o Anders åkte hem till Daniel och hans nya lägenhet där vi blev bjudna på tacos. Tyvärr var väl inte stämningen den rätta hos alla så det blev väl halvskoj ;) Kollade på gamla kort och skrattade en del iaf!
Jobbade måndagen så barnen fick stanna en extranatt hos Gabbe. Skönt när vi kan hjälpas åt sådär utan tjafs tycker jag! På tisdagen for vi ner till stan för att hämta Måns glasögon som skulle vara färdiga men de hade inte tid att justera in dem åt Måns och en del, en sån där helt liten sadel över näsan, fattades så vi betalade och åkte hem utan dem så kommer de förhoppningsvis med posten den här veckan. Blir nog bra hoppas jag...Kommer bli väldigt ovant att se honom i brillor bara men det var det ju med Isa också i början, nu är det mer ovant att se henne utan dem!
Igår hade jag en riktig depp-dag. Tror det är pms'en som sätter massa griller i huvudet på mig, helt sjukt vad påverkad man kan bli av det. Idag känns det mycket bättre iaf.
Väntar på besked om antagningen till ss-programmet, men är fortfarande lite kluven om hur jag ska göra om det är så att jag kommer in... Är så glad för Kettys skull som fått nytt jobb, bra gjort vännen min!
Undra vad man ska hitta på i helgen då, jobbar imorrn med då ska Gabbe ha dem. Sen ska det ju bli dåligt väder tydligen. Får väl bli lite inne-aktiviteter med barnen.
Nästa vecka händer det grejer, Liseberg med Therese, sen är det ju Hamfestivalen, EMD uppträder visst på torsdagen, skulle ju inte va fel att gå och spana på de grabbarna ;). I slutet på veckan kanske det kommer några kompisar från sthlm också, då blir det säkert fest!

Just det, klippte Måns förra veckan, klippte av minst 10 cm! Han var långhårig. Var i valet och kvalet om jag skulle klippa honom eller ej men gjorde det tillslut, blev ju bra :)
Före och efter:
 

Han hjälper mig vattna blommorna, vatten är ju bara så kul!



Min outfit i fredags :)


Hos Daniel i lördags,  Therese, Ketty, Anders, Daniel.

Kan inte låta bli att lägga in den här fina bilden jag tog heller! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback