Anonym/lilla jag

Angående kommentarerna på mitt förra inlägg från "Anonym/Lilla jag". Jag bitter? Långt ifrån! Vad är du ute efter? Verkar snarare vara du som har problem som inte kan glädjas för vår skull. Jag känner inte dig men jag vet vem du är, att du är från Södertälje-trakten, man är inte speciellt anonym bara för att man inte uppger sitt namn. Vill du mig eller Andreas nåt finns det bättre sätt att framföra det på.


Idag har jag o barnen varit på badhuset, var både i stora och lilla bassängen, barnen är inte speciellt fega :) Isa tränar på med simtagen, med simdyna. Tog en liten paus i städningen, ska köra ett ryck till snart. I veckan kommer älsklingen äntligen hit :)


Kommentarer
Postat av: sara

visst kan vi prata med Andreas ...men vi förstår inte din kritik1!!! Vad lycklig istället för det som är o njut av det...Att han älskar dig och att ni har är bra...skit i allt annat.

Det finns ingen som kan förstöra om båda vill ha varann..lita på dig själv istället...

2010-11-13 @ 00:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback