Lista

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "Plocka upp bitarna, om det går och låt honom hjälpa till" (Överlevnadshandbok för småbarnsföräldrar - Vredesutbrott av Michelle Kennedy) 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Stolar 3. Vad såg du senast på TV? Melodifestivalen igår kväll 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 11.25 (rätt var 11.27) 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Radio Rix FM 6. När du senast var ute, vad gjorde du då? Gick hem från busshållsplatsen 7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? Vickans blogg 8. Vad har du på dig? Jeans och vitt linne 9. Drömde du något inatt? Nej jag tror inte det 10. När skrattade du senast? Igår kväll hemma hos en klasskompis 11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? En tygtavla, foton på baren, några tavlor från ikea 12. Har du sett något konstigt på sista tiden? näää 13. Vad tycker du om den här utmaningen? Lite småkul 14. Vilken var den senaste filmen du såg? Delar av Cinderella story 15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? Ett nybyggt hus, en schysst bil, massa nya möbler och kläder och nåt härligt ställe att bo på utomlands...osv 16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om: Vad skulle det kunna vara...? Att jag är lite vidskeplig kanske, skulle t.ex aldrig lägga nycklarna på ett bord :P 17. Tycker du om att dansa? Ja, i rätt sällskap, till rätt musik och när jag är på rätt humör :) 18. George Bush? Orka bry sig? 19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka? Tror inte jag ska ha fler... 21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Nej skulle nog inte klara avstånden till familjen, dessutom har jag ju barnen varannan vecka så det känns ganska omöjligt 22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Välkommen! Det är nu det roliga börjar =).. Haha!! 23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Ni som vill! Säg gärna till så jag kan kika =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback