Tack för era...

...peppande ord, både de jag fått här och på annat håll! Det var precis vad jag behövde höra. Sen kändes det så himla nattsvart ett tag så nu har jag kravlat mig upp och tagit nya rejäla tag :) Hemtentan vi fick kändes helt ok, det ska jag nog fixa utan problem! Andra hälften av denna vecka har varit jättebra, mycket tack vare att jag fick tillbaks mitt humör och även mycket på grund av det soliga fina vintervädret. I går var jag med mamma och barnen till Mariebergsskogen och åkte skridskor! Det var första gången barnen testade och Måns var nöjd efter 5 minuter trots att han sett fram emot det hela dagen berättade de på dagis. Isa däremot tyckte det var riktigt skoj! Hon klarade det rätt så bra med hjälp av pingvinerna som fanns på isen att hålla i.
Idag tog vi en ledig dag och slappade hemma. En tur till pulkabacken blev det också. Jag tror jag tycker det är lika kul eller till och med roligare än barnen att åka, haha!
Nu har Gabbe precis varit här och hämtat barnen, får se vad det blir ikväll. Har inte så mycket planerat mer än att jag ska hem till Engla en sväng och ta nåt glas vin :)





Pulkan packad på väg till dagis :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skönt att höra att det känns ljusare nu! :) Har tänkt mycket på dig, vi får inte ge upp nu! Och du som är så duktig! KRAMAR!

2009-02-14 @ 12:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback