Freedag :)

Idag skrev jag klar hemtentan i Hälsopsykologi och lämnade in den 2 timmar innan sista tiden :) Sen har jag hunnit med en fika på stan med Therese och lilla Liam, fick veta att de ska ha en till liten snart, kul! När jag skulle åka upp ur Mitticity-garaget stannar mammas bil så jag blockerar utfarten, det var inte så skoj, typiskt just där! Den var helt död. Som tur var kom en snäll tjej fram så hon och hennes kille hjälpte mig att rulla in bilen på en ruta. Sen fick jag bli skjutsad av Ketty (tack vännen för att du ställer upp i vått och torrt !!!) till Willys så jag hann och handla lite innan Gabbe kom med barnen. Sen fick Gabbe och pappa bogsera hem bilen.
Gött att ha barnen här, har varit så himla mycket ledigt nu med lite FÖR mycket egen tid, har inte haft föreläsning sen förra onsdagen och sen utan barnen sen förra fredagen! Så egentligen längtar jag lite till måndag och att börja nya kursen, vi ska läsa Omvårdnadsteori ända fram tills terminen är slut.
Nu ska vi ha lite mys med kvällsmat framför teven och bolibompa!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas ni får en jättemysig helg tillsammans! :-)

Kram Sanna

2009-02-20 @ 22:40:21
URL: http://sannamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback