Först gick dagen snabbt sen seeegt...!

Vilken otroligt lång seg dag det har varit! Tyckte det gick snabbt först, satt och ringde massa telefonsamtal och fixade tråkiga måsten. Tog ett tag! Sen hörde Engla av sig så vi tog en promenad till stan, lilla söta Lucky (hennes Chihuahua som snart är 8 år) fick följa med förstås men han föredrar att åka i väskan!
Sen var jag in på Ica och handlade lite mat, det är ju så tråkigt att äta själv men vad gör man? Sen gick tiden otroligt långsamt. Björn kunde inte komma ikväll för han hade badminton sen skulle han ha med sig en kundbil från skoghall till jobbet imorrnbitti. Jag kollade lite på Arga snickarn på webben och sen har det blivit mest teve. Kom en herre och köpte mitt gamla vitrinskåp också, för jag har möblerat om i vardagsrummet och tagit bort Billy-hyllorna i björk som jag var så trött på och ställt dit den låga svartbruna expedit-hyllan istället :)
Ska försöka sälja barnvagnen nu också, gitarren och min skinnjacka! Skönt att rensa lite och få lite mer pengar i kassan.
Tycker dagarna går så långsamt då när jag har varken föreläsning eller barnen. Fast visst är det skönt med en lugnare kurs nu, hälsopsykologi läser vi nu, och den ska vi ha hemtenta på. Visserligen ska vi läsa igenom 4 böcker men det är inte alls samma späckade, detaljrika fakta som det var på sista kursen vid jul, usch den tentan klarade jag nog inte.

På torsdag ska Engla sätta i lite med slingor i mitt hår, hon tycker det är så kul och nu när vi blev så bra vänner gör hon det gratis. Då tar vi lite vin också :) Ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback