Vårsol och snart påsk!

I år går mitt påskris i vita och svarta fjädrar och gula virkade kycklingar :) En liten påskhare fick hänga med i riset också.

 
 

Idag har det varit strålande väder,himla skönt med sol och värme efter den senaste snön och snålblåsten men nu har nästan all snö smält bort, nu hoppas jag verkligen inte det kommer nåt mer.
Varit i skolan hela dagen och haft basgruppsarbete om vårdmiljö och omvårdnad samt fått info om hemtentan. Men ibland tror jag ärligt talat lärarna tror vi går på lågstadiet eller nåt när de står och berättar precis samma som vi kan läsa oss till i studiehandledningen, en timme för att lyssna på sånt vi redan fått skriftlig information om känns ju lite slöseri med tid!



En skön promenad runt sjön med mamma blev det på eftermiddagen och vi tog lite påskris, jag tog ett som barnen ska få pynta med lite färgglada fjädrar som ska få stå i deras rum.

Ikväll går veckans favoritprogram förutom Sjukhuset då, nämligen Roomservice, killarna Johnny och Mattias är ju så sköna! Sen går också Diagnos okänd - intressant!



Nya ljuslyktor från Village skaffade jag igår också för ett presentkort jag hade liggandes :) Snygga va!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja, jag gillade verkligen de nya ljuslyktorna! :D



Påskfint blir det också. Vi kommr åka iväg så här blir det väl på sin höjd påskris :( Men vi ska ju som sagt åka iväg, soch väl där kommer det finnas tillräckligt med pynt :)

2009-04-02 @ 07:38:54
URL: http://www.sillian.se
Postat av: Mathilda

ursnygga!

2009-04-02 @ 20:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback