Dagens projekt



Usch vilken rörig hörna, här går inte att sitta och plugga precis, har redan rensat bort och slängt en hel del men mer ska det bli och ställas i ordning snyggt! I hyllan har jag tänkt mig ordna efter färg, vitt på en rött på en och svart på en, får se om det blir bra :)
Ska ta mig lite frukost nu, ledig idag och imorrn tack vare att vi är så effektiva i vår basgrupp så vi arbetat klart med det vi skulle gjort på fredag redan :) Stortrivs verkligen i vår grupp, alla är så bra och duktiga så det smittar av sig på en själv!
Idag ska jag även med G och barnen till Ikea där vi bland annat ska luncha, för mig blir det nog inte nåt handlande, måste hålla i pengarna, fattig student och ensamstående mamma som man är...! Men jag är glad ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback