Redan haft min första tenta!

Hade min första tenta i fredags, i Biokemi. Kändes gött att få den gjord, tror jag klarade den bra också :) Ingen lugn start har det varit att börja plugga till sjuksköterska, nollning och sen tenta redan 2 veckor efter skolstarten!
Men det är jättekul! Även om det är mycket så är det väldigt intressant, har redan träffat flera trevliga tjejer i vår klass på 80 pers så vi är en liten grupp som hänger ihop.



Igår var jag på bio och såg Arn 2 med en kompis. Jag har inte sett ettan, men det gick bra att se tvåan ändå. Den var jättebra, inte alls så blodig som jag trodde, tyckte den var fint filmad. Nu vill jag ju se ettan också! :)

Nu ska jag iväg med pappsen och äntligen skaffa mig en bärbar dator jag väntat på så länge, hittade en igår som jag bestämde mig för, blir nog jättebra tror jag. Ska försöka sälja min gamla stationära, får se hur det går, den är ju inte dålig så, duger nog åt nån iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt då man känner att tentorna går bra.

2008-10-14 @ 17:08:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback