Några rader innan jag lägger mig...

Har varit på bio ikväll med några från klassen. Filmen var en riktig besvikelse tyvärr, det skulle föreställa en svensk skräckis men den var bara otroligt seg! Missade sista bussen hem så det blev en sen kvälllspromenad hem genom stan, kom hem strax före tolv. Skönt att det är ganska trafikerat där jag går annars skulle jag inte våga promenera hem själv sådär! Jag som är så nojjig för allt...

Var i skolan idag också. hade frågestund me lärarna inför tentan men det gav inte mer än mer nervositet för min del. Satt kvar till halv fyra och pluggade en del...käns väl hyfsat nu. Ska köra ett eller två pluggpass imorrn sen får det vara nog. Tänker nog se en bra film på kvällen och få tankarna på annat. Bara jobbigt att sitta uppe sent och plugga och tycka att man borde kunna mycket mer och bli stressad. Det får gå som det går nu. Mycket pluggprat...men det är mycket sånt som cirkulerar i skallen på mig nu. Drömde till och med om tentan inatt, att jag hade försovit mig och fick tentan hem i brevlådan istället för att skriva hemma.. Så dyker det upp tankar lite när som på vad jag lärt mig, som i morse kom tankar upp på hur röda blodkroppar bildas, ja just så var det så far tankarna i skallen, ja men bra då kan jag det typ...

nä nu är klockan snart ett...är ledig imorrn men det blir en del plugg som sagt. natti natti!

Kommentarer
Postat av: mamma Gunilla

Hej Gumman!



Kul att både du och Elin bloggar igen så jag kan hålla mej uppdaterad (även om vi ses ganska ofta)

Önskar dej ett stort Lycka till med tentan, det går säkert bra! Synd att ni inte gick och såg Rallybrudar på bio istället, den var bra tyckte jag. Kram

2008-10-28 @ 09:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback