Åhh struuul!

Vilken dag! Blev inte riktigt som jag tänkt!

Hade jättetrevligt igår med familjen hitbjuden på tacopaj och cheesecake till efterätt :D
Jag och barnen var trötta imorse och tog lite sovmorgon, lämnade dem på dagis vid halv 10.

Var meningen att denna dagen skulle ägnats mestadels åt plugg och in-nötning av virus och bakterier.
Istället fick jag
1. ringa om mina skor (köpta för 1,5 månad sen) som fått ett hål inunder så det läcker i vatten i högerskon!
2. ringa om Måns glasögon som gått sönder IGEN! Tröttsamt att behöva lämna in på lagning jämt och ständigt med endast nån veckas mellanrum. Isas glasögon har aldrig gått sönder på samma sätt, kanske dumt att vi köpte ett billigare alternativ till Måns...
3. Avbokat tid till ögonhuset som Isa och Måns skulle till imorrn, passar inte för det var mitt på dagen och jag måste plugga då.
4. Ringt dator-support då min datorn tvärt slutade att fungerade häromdagen, himla irriterande! Nu har jag fått igång den igen efter en total återställning, som tur var handlade jag smart och kopierade alla filer och dokument till min extra hårddisk INNAN den kraschade helt.

Ja, och nu behövs det handlas också innan barnen ska hämtas, så det blev minimalt med tid för studier idag...
Skönt att datorn fungerar igen! Den är ju halva mitt liv :P



Vi har redan fått besök av en liten tomenisse :)



Mina syrror, Isa,  Måns och Alvar (bänkade framför Ensam mamma söker...)



Spralliga utklädda kusinskaran, Alvar med på noterna, om än något chockad här!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Hittade din blogg idag =) Vad kul att läsa till sjuksköterska! Hur länge har du läst? Hoppas allt är bra med dig annars, kram Emma

2008-11-17 @ 20:22:54
URL: http://emmaochelliot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback