Soliga dagar


Idag tog jag mig mitt första dopp ute för i år, skönt och avsvalkande i denna sommarvärme!
Barnen badade för tredje dagen. Isa är verkligen ingen badkruka, hon stortrivs och leker som bara den i vattnet och sanden. Måns hänger på såklart!
Cyklade med barnen i cykelkärran till och från badstranden, smidigt, fast tyvärr gick det lite trögt, tror min cykelkedja behövs smörjas och kanske däcken fyllas på med luft till kärran. Måns var helt slut när vi åkte hem och somnade under färden.
Hoppas nu att sommaren håller i sig och att det får vara riktigt fint på midsommar! Sen kommer jag jobba hela juli som det ser ut nu, lite beroende på hur mycket kvälls- och helgjobb jag får på schemat, det ska ju funka med barnen också.
Tjing!

101275-11

101275-8

101275-12 101275-11

101275-12

101275-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback