Igår kväll förresten

Vi läste Totte bakar och sen säger Isa:

- Jag vill också baka en sån kaka, med Måns och när du har en bebis i magen!

Ungar, vart får de allt ifrån? Visst, jag bakar inte så värst ofta, brukar bli typ 1-2 gånger om året, kanske hon råkar minnas nån av gångerna och det kanske var en gång då Måns låg i magen, haha!

Apropå prat, Måns är så duktig nu, går så fort ju! Han säger ju 3-5 ordsmeningar men det är inte så ofta orden kommer i rätt ordning eller med rätt böjning, men idag gjorde det de:

- Mamma jag har målat fiskar jag!

:)

Kommentarer
Postat av: Linda - Mamma till 2

Kika in i bloggen så ser du hur designen kommer att kunna se ut :) Säg till om det är nått du vill ha ändrat o så! Kram

2008-06-19 @ 01:42:54
URL: http://welons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback