Födelsedagsfirande

Idag kom mormor och morfar och hälsade på, vi var hos mamma och firade mig och morfar eftersom vi snart fyller. Jag blir 27 och morfar 83 :)



Mormor och morfar och fina tårtan min mamma gjort!



Jag skär upp tårta.



Elin och Alvar - heja!



Två födelsedagsbarn!



Måns, mormor och Isa



Kusinerna



Måns skor i min pappas skor :)

Jag fick en brödrost, pengar och en skruvdragare i present! Isa och Måns hade gjort massa brev och teckningar som delades ut. Hon är så duktig på bokstäverna nu, hon hade skrivit  A, B,C, D, E, F, G alldeles själv till mig :)

Uuuh...vilken träningsvärk jag har idag, känns att jag slet på cykeln igår!
Isa och Måns somnade själva i sina sängar strax efter 21 igår utan krångel och sov ända till 9.30 imorse! Verkligen skönt, bara hoppas att det håller i sig!
Idag har jag mest städat och grejjat innan vi skulle iväg på kalaset. Märktes att Isa hade spring i benen när vi gick till mamma sen för hon sprang nästan hela vägen, hon som annars brukar klaga över att hon inte orkar gå och vill sitta på vagnen.

Imorrn hoppas vi på fint väder, är nöjd om vi slipper för mycket regn iallafall så vi kan åka till min fasters stuga på Jäverön! Det är så härligt att vara där, det är en ganska liten stuga men de har egen brygga, bastu och gäststuga. Trevligt midsommarfirande på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback