Det känns som man aldrig hinne

MMS

Det känns som man aldrig hinner ikapp... det är jobb, arbetsförmedlingen, dagis-tider, fundering på framtiden, csn, räkningar, städning, nöjen, träffa familj och vänner, handla och laga mat, underhålla barnen, vika 10 maskiner tvätt...nån som känner igen sig?! Imorrn ska jag på lyftteknik med jobbet fram till 12 sen blir det direkt att åka och hämta barnen som ska på synundersökning kl 13 så Måns hinner inte sova nån middag men hoppas det går bra ändå. Jag tar nog cykelkärran imorrn, det blir smidigast, bara jag kan låsa fast den så ingen snor den :( Håll tummarna för att Måns syn är bra så han slipper glasögon och att det inte blivit värre med Isa heller! nu ska jag försöka sova, men inte så lätt när tankar på 1000 saker cirkulerar i hjärnan på en, skulle behöva en stäng av-knapp! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback