Barnens dag

Tvättade 7 maskiner tvätt igår kväll, så hela sovrummet är fullt med tvätt som ska vikas. Barnen sov till 9 i morse, skönt att Isa sover kvar i sin egen säng åtminstone varannan natt. Måns kommer in till mig nästan varje natt. Jag hade tänk att vi skulle gå på Barnens dag idag men nu började det precis regna utanför så jag får se hur vi gör. Hade ju en inne-dag igår kan man säga, fast att det var Nationaldagen, men vi hade det så bra ändå. Barnen var visserligen ute och cyklade på gården medan jag höll mig mest inomhus eller i skuggan. Kanske vi tar muffins-baket idag istället för det blev aldrig av igår. Har sånadär små söta sockerkaksformar till barnen från IKEA :) Nej, dags att ta tag i frukosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback