Vad gôtt att vi kom iväg!

Satt i skuggan och hade det skönt, det fläktade lite och barnen sprang till vattnet och badade och lekte i sanden. Till slut kom vi iväg (ibland känns det som hela dagen går åt till att göra frukost, plocka undan efter den, göra sig och barnen klara och sen var det visst dags för lunch och så kommer man aldrig väg! till stranden och den lilla badplats som ligger bara några minuter hemifrån. Jag var mycket där som barn, det är verkligen helt perfekt att sticka iväg dit en stund med barnen! Kaffe och donut till mig, muffins och jordgubbs-shake till barnen avnjöts också!
Sen stack vi iväg och köpte en vit fåtölj jag sett på annons på blocktet för 300 spänn, pappa följde med och hjälpte till att bära. Vill helst ha en till men det kanske dyker upp en likadan framöver om jag håller utkik, det är ju trots allt en ikea-möbel!
Barnen badade och nattade runt 20 ikväll, jobbar imorrn 6.45-11.30. Sen blir det nog grillning med barnen och ett par kompisar.


Kommentarer
Postat av: TINA DEN FINA

sv: nej gud va pinsamt! vart fick jag 73 ifrån, herregud. du har så rätt så :P

2008-07-05 @ 23:30:01
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken fin blogg!

Ha en skön sommar!

2008-07-06 @ 23:04:22
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Floosan

Låter som en toppen dag, brukar vara ett helt företag innan man kommer i väg när man har kids. Kul med ett fynd!

2008-07-08 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback