Ålandskryssning m.m

Hej! Har varit lite dålig på att uppdatera men tänkte att nu var det dags för er att få lite info om vad jag haft för mig den senaste tiden! :)


På måndagen den 23 juni (då jag fyllde år passande nog) åkte jag på Ålands-kryssning med Therese, Stefan o Janne!

Vi hade himla skoj! Inte är det ju dyrt heller. Vi åkte med Cindarella. Betalade bara för buffén där öl o vin ingick samt frukost dagen därpå. Drinkarna var väldigt billiga och goda :)

 
 
När vi kom fram till Sthlm satte vi oss vid Slussen och tog en varsin öl/cider innan vi gick på båten.


Kl 19 var det buffé och listan över vad som bjöds var som ni ser låång...


Janne Therse och jag




Glad Stefan!

 
Några drinkar blev det under kvällen...!




Sen sjöng vi (nästan) kareoke :)


Stefan å Janne tittar ut mot solnedgången :)


Vad ska man säga? Så fina :)


Vår hytt








Utsikt från restaurangen


Kommentarer
Postat av: Floosan

Haha har Stefan jobbat på ica i kil? Jag började min karriär där för bra många år sen hihi

2008-07-08 @ 20:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback