Samma som igår

I morse när vi satt i bilen på väg till dagis med radion på säger Isa -Mamma de spelar samma låtar idag som de gjorde igår" fattade inte riktigt var hon menade och tyckte väl att den här låten hörde vi väl inte igår. Men sen ramlar poletten ner "Mix Megapol, spelar det bästa från igår till dagen musik" eller hur den där jingeln nu går haha!
Igår berättade Isa om att hennes halsband sprack när Isabell blödde näsblod men det har jag inte riktigt fått ihop än. Är inte så populärt när mamma inte fattar heller så jag ställer inga fler frågor om det ;)

Sitter i skolan nu, har ju fortfarande min dator på reparation. Har tenta om 3 timmar och ska snart kolla igenom anteckningarna lite mer. Det är mycket bakterier, virus, infektioner och antibiotika att ha koll på och massa krångliga latinska namn. Skönt när denna tentan är gjord, då ska jag njuta av att det är fredag!

Igår var vi hem till min kära syster Elin och fick jättegod kladdkaka, det var nog den godaste kladdigaste kaka jag ätit! Mums! Isa, Måns och Alvar lekte på och hade skoj!

Känns som veckan har gått så fort, kommer att sakna barnen extra mycket nu, Gabbe hämtar dem ju i eftermiddag, så imorse innan vi gick upp tänkte jag att detta är sista stunden jag träffar barnen innan de ska till mig nästa gång. Kom upp i lite bättre tid i morse iallafall så det blev inte lika stressigt och så har jag fått låna mammas bil så vi slapp gå till dagis idag, jätteskönt! Snöar massor fortfarande, hoppas det blir några minusgrader så den får ligga kvar!

Nä nu ska jag förebereda mig lite för tentan. Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback