Patofysiologi

Andra dagen på nya kursen patofysiologin avklarad, vi har späckat med föreläsningar framöver och seminarium redan andra skoldagen efter jul och nyår. Sitter i skolan nu för jag har ju ingen dator hemma än. Undra vad jag ska hitta på idag då? Är ju utan barnen så det är tyst och tomt hemma. Kanske ska ta och åka förbi mamsen en sväng, har två skivor där från Leif som väntar på mig. Skulle behöva en tur till Ikea men det är säkert asmycket folk, orkar jag nog inte med idag.
Hade en toppenhelg förresten, hjälpe mamma att passa min systerson, en jättego grabb på 1,5 som är i klåfingrigaste åldern ;) Väldigt söt och snäll också förstås. Det var i lördags det och på kvällen såg vi (självklart) sista finalen av Stjärnor på is och rätt par vann absolut i mitt tycke! På söndagen var vi bjudna på inflyttnings-adventsfika hos Anna och Emanuel, trevligt och gott! Skönt att slippa tänka på plugg den helgen, men nu är det igång igen som sagt. Tentan vi hade i fredags på medicinsk mikrobiologi kändes bra! helt klart över förväntan så jag fick lite plugg-motivation tillbaka :)
Nä nu ska jag nog snart ta och köra hem i lilla bilen.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback